Yaşam Koç'un Olabilirim

22 Eylül 2010 Çarşamba

yarım yaşının öyküsü

doğdun...
bir sevda otağının içine düştüm seninle beraber...
hayatımın tüm anlamlarını yükledim sana...
gökkuşağı renginde hayaller büyüttüm içimde...
ve dualar ömrünce hep gülesin diye
iyi insan olasın
kalbi güzel olasın
ahlakı güzel olasın
yüzü güzel olasın 
huyu güzel olasın
büyük adam olasın
hayırlı evlat olasın
iyi bir kul olasın diye...

ben elimden geleni yapacağıma söz veriyorum da duasız olmaz biliyorsun...

şimdi gülen gözlerle bakıyorsun bana
acaba annem ne yapıyor diye düşünüyorsun belki de...gözlerinin içinde binlerce yıldız parlıyor...
o yıldızlar uykusuz gecelerimin süsü... 
ve sen neler neler yapıyorsun miniğim...


ce-ee oynuyoruz seninle gülüyorsun
baban seni yerim sosis diye fısıldayınca kulağına kıkırdıyorsun...
arı vız vız vız şarkısını çok seviyorsun...


oda da yalnız kalınca çığlığı basıyorsun 
tüm ilgiyi üzerine çekmeye sevilmeye bayılıyorsun
akşamlar en geç on da uyuyor sabahları en geç yedi de kalkıyorsun
kendin için özel yapılan şeyleri yemiyor bizim yediklerimizden yemek istiyorsun...


banyo yapmak için küvete girdiğinde sevinç naraları atıyorsun...
oyuncaklarından ziyade onları yere vurarak ses çıkarmayı seviyorsun...
bazen annne der gibi oluyorsun (içim pıt pıt ediyor )
sırtın yere gelsin istemiyorsun
oturmaya alışıyorsun 
bana cici yapıyorsun 
ben telefonla konuşurken dikkatle dinliyorsun
nasıl beceriyorsun bilmiyorum ama sana göz ucuyla baksam bile o bakışı yakalıyorsun...


minik adamım benim
şu an yine salondan çıktın banyo kapısına doğru gitmek üzeresin...
evi keşfediyorsun tabii :)) sende haklısın...
ben de peşine düşeyim 
yarım yaşın hayırlı olsun...

Hiç yorum yok: