Yaşam Koç'un Olabilirim

6 Eylül 2010 Pazartesi

iki gün kala !

süt veren bir anne olsam da oruç tutabildim hamdolsun
ilk günler denerim olmazsa bırakırım diyordum
fakat hiç de öyle olmadı...
oruç beni tuttu bırakmadı...
Rabbim evladımın rızkını kesmedi sonsuz şükürler...

ve bayram haftası geldi çattı
çocukken
pek kapıları çalamazdım utanırdım bir-iki yakın komşumuz harcinde
yollarda gördüklerimin bayramını kutlardım öyle çok çok harçlığım olmazdı küçük paralar
ama ne büyük mutluluklar...
erkek çocukları gibi
gider bakkalda ne kadar kız kaçıran maytap mantar tabancası varsa harçlıklarımı onlara yatırırdım...
deliler gibi sevinirdim onlardan pat sesleri çıktıkça :))
halbuki ne güvensiz bi şey Allah korumuş bizleri...

bayram deyince bir yanım çocukluğumdan kalma deli dolu...
bir yanım hüzne dönük...
sebebi uzun bir hikayem var buna dair...
belki de bu yüzden
dünyada gerçekten bir bayramın olabileceğine inanamıyorum ben...

çocuktum oysa şimdi benim bir çocuğum var
bu onun ilk bayramı
Rabbim ona nice güzel bayramlar göstersin...
Annesi gibi bayram deyince hüzünlenmesin...
ve ömrü ramazan gibi takvalı ahireti ise bayram kadar güzel olsun inşallah...

3 yorum:

özgekuzey dedi ki...

en guzel bayramlar onların olsun inşallah...son sözünüze bayıldım...''ÖMRÜ RAMAZAN GİBİ TAKVALI,AHİRETİ BAYRAM KADAR GUZEL OLSUN'' amin....

SEVGİLİ HAYAT dedi ki...

en güzel bayramlar hepimizin olsun ve dualarınıza binlerle aminler olsun hayırlı bayramlar sevinçler getirsin size ve bizeee...

uğurböceği dedi ki...

iyi bayramlar