Yaşam Koç'un Olabilirim

6 Şubat 2010 Cumartesi

Hoşgeldin BebeK

Benden 6 hafta önden giden arkadaşım perşembe günü sezeryanla 3150 gr ağırlığında 
Muhammet Tarık isimli bir bebek dünyaya getirdi...
Dün hastaneye onu görmeye gittim...
Acılar içinde kıvranan ama bebeğini görünce gözlerinin içi gülen bir anne...
Kendimi onun yerine koydum...
Hakikaten tuhaf bir duygu olmalı...


33+1 de yapılan kontrolümüzde bebikimizin 2200 kg olduğunu öğrendik...
Yine her şey normal gözüküyor inşallah sonuna kadar öyle olur...ı

Ayak bileklerim kütük gibi ödemden ötürü 
Akşamları bacaklarım ve ellerimde şişiyor, şişmenin farklı bir boyutuna geçtik sanırım :))

Bizden haberler böyle işte...

3 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün Tarık bebeki... :) Canım ödemlerinin şimdiden bu kadar fazla olması normal mi? Tansiyon, preeklempsi konusunda çok dikkatli ol. Ben son haftalarda şiştim doktorum gününü bekletmedi...Riskli olabiliyomuş..

İki oğlan Annesi dedi ki...

Amin cnm...

Bilemiyorum tansiyonum hep normal çıkıyor belki bu yüzden doktorum ödemlerime hiç bakmadı önceden bu kadar olmuyordu
son bi kaç gündür daha kötü..

Bi daha ki gidişimde baktıracağım artık...

Kavuştun Emir'ine az yazıyorsun artık bizde öyle olacağız sanırım :))

Huzurla kalın canım...

ASLI dedi ki...

merhaba allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bende 37 + 3 günlük hamileyim telaşlarını çok iyi anlıyorum sevgilerr :)