Yaşam Koç'un Olabilirim

16 Şubat 2010 Salı

Duygusal mıyım neyim ?


Dün gece babanla otururken 'benim küçük meleğim anne olacakmış' deyiverdi...
birdenbire...
sanki o an'a kadar hiç bir şeyin farkında değilmişim...
aylardır seni içinde taşıyan ben değilmişim gibi gözlerim doluverdi birdenbire...


sahi anne olacaktım ben...
günahsız varlığının dünyaya gelişinde vesile...
Emanetçin,sığınağın,aşçın,delin,annen...

şimdi yaşadığım herşeyden sıkılıyor gibi görünsem de
biliyorum seni kucağıma alınca bu günleri özleyeceğimi ve bütün bu sıkıntıları hiç yaşanmamış sayıp
unutacağımı...


tam 35 gün kaldı takvimlere bakarsak 
belki sürpriz yapıp erken gelirsin, belki inat edip uzatırsın vuslatı...


şimdilik meçhuldeyiz...
özlemin doruklarında...
meraklı,dualı dillerle seni beklemekteyiz...

2 yorum:

özgekuzey dedi ki...

canım ya çok duygulu bir cümle '' anne olmak''....
gercekten mucizevi bir olay...bebişin sağlıkla gelsinde bu hasret bitsin artık....

İki oğlan Annesi dedi ki...

teşekkürler cnm inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz meleklerimize...