Yaşam Koç'un Olabilirim

3 Temmuz 2014 Perşembe

birikenler

iki oğlan çocuk annesi olmak demek
zor zanaatmış anladım iki kıpırdak oğlum var benim
kalbimin iki kıpırtısı mevlam onları korusun

mete artık üç buçuk aylık kaşiflik zamanına girmiş bulunmakta
her şeye meraklı bir bakışı var ki unutmamak için buraya not alıyorum
gündüzleri çok az uyuyor geceleri sık uyanıyor sadece anne sütü alıyor
çığlık atıyor çok gıdıklanıyor abisini hayran hayran izliyor
eymen kardeşini çok seven ama içine atan abi modunda ilerliyor
artık geceleri ağlayarak uyanmıyor :))

hala zayıf hala iştahsız çiroz oğlum 106 cm 17 kg
mete 4.260 kg doğdu şu an 7.5 kg abisini geçecek gibi sofralara bir iştahla bakışı var ;)
bu işin ortası yoktur zaten ya çocuğunuz çok yer yeme dersiniz ya hiç yemez yesin diye uğraşırsınız

ben artık eymeni hiç zorlamıyorum acıktım dediğinde ne isterse yiyor inanın böylesi daha iyi
sucuklu yumurta şu aralar favorimiz

buralara yazacak çooook şey var aslında ama bulabildiğim en ufak fırsatta uyuyayım değil şu evi bi süpüreyim bi çamaşır asayım diyorsanız
artık zanaatkar mısınız fedakar mısınız anne misiniz nesiniz bilemiyorum

o değil de benim anam bizi (yedimizi) nasıl doğurmuş büyütmüş onu mantığım zaten almıyor
maşaallah eski annelerimize

Hiç yorum yok: