Yaşam Koç'un Olabilirim

23 Ekim 2010 Cumartesi

yedi aylık oldum

yedi aylık minik bir adam oldum artık

her sabah babamı uğurlayarak
güne başlıyorum
geçen gün odadan çıkarken peşinden emekledim 
çok sevindi babam
hep bana 
''sordum sarı çiçeğe yesin onu babası '' diye 
anlamsız bir şarkı söylüyor
annem gülüyor
babamın ardından bazen ağlıyorum
bazen akşam gelecek nasılsa deyip gülümsüyorum

annem kahvaltımı hazırlarken sabırsızlanıyorum
ıhlamur eşliğinde pekmez-peynir-yumurta-ceviz ve ekmek yiyorum
sizin yediğiniz gibi/ öyle bulamaç değil
dedim ya minik bir adam oldum diye

sabahları biraz tv izliyorum
sonra uykum geliyor çok erken kalktığım için 
kuş uykusu kadar uyku uyuyormuşum 
annem öyle diyor

uyanınca annemle oynuyorum
ya da özgür takılıyorum 
koltuklara tutunup sıralamak en büyük favorim
oyuncaklarla pek aram yok
etrafımda kumanda/telefon/kablo varsa onlara ulaşmak tek amacım
annem eliyle ağzıma vuruyor
                                                              va- va- va yapıyorum 
 ba-ba-an-ne-de-de diyor ama ben demiyorum
bu konuda çok inatçıyım
çığlık atmak daha güzel

annem bana gel gel yapmayı öğretti
canım sıkılınca ellerimi kırpıp duruyorum 
birileri gelsin istiyorum

meyve saatimde
anjelik erik-muz-elma-armut-ayva
içlerinden üçlü bir karışım hazırlıyor annem
severek yiyorum

kuru incir veriyor elime parça pırçık edene kadar emiyorum 
çooooooook seviyorum
bütün gün annemi peşimden koşturuyorum ya da ben annemin peşinden emekliyorum


öğleden sonra çorba ve yoğurt yiyorum
bazen akşamları muhallebi yediğim de oluyor
yiyorum yiyorum da emmeyi asla unutmuyorum
gündüzleri en fazla 4 saatte bir geceleri 2-3 saatte bir emiyorum
anne sütü gibisi yok !

ama hep formumu koruyorum 
ayda 100-300 grm arası kilo alıyorum
herkes zayıf desede annem biliyor 
ben çok hareketli olduğum için kilo alamıyorum
hem sağlıklı olmam yeterliymiş
annem öyle diyor

bazı akşamlar babam gelmeden uyuyorum
bazen babamı bekliyorum
biraz oynuyoruz öyle uyuyorum

beşinci dişim yola çıktı
yine huysuzum bugünlerde
benden şimdilik bu kadar
annem blog dostlarına selam ediyor
ben de gel gel yapıyorum size
hoşca kalın 
:))




6 yorum:

mine dedi ki...

dişleri de ne tatlıymış sarı çiçeğin : )
maşallah nice 7 aylara, yıllara 70 yaşlara :)

uğurböceği dedi ki...

maşallah daha sağlıkla nice aylara.

Unknown dedi ki...

Maşallah sana çok şekersin,gülüşün de çok güzel.
Hep gül hayatın boyunca emi:)

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Nice 7 ler-70 ler gör minik kuzu..
Sağlıkla inş.

İki oğlan Annesi dedi ki...

teşekkürler canlar...
eymen çok mızmız bakamıyorum hiç kusuruma bakmayın e mi ?

sevgiler...

Acqua dedi ki...

maşallah dişleriniz çıkmış :) bizimkisi 7.5 ayını bitirdi ama henüz çıkmadı.