Yaşam Koç'un Olabilirim

5 Ağustos 2010 Perşembe

anne bu senin sütün mü ?

son zamanlarda az kilo aldığımız için doktorumuz sütümü sağıpda vermemi istedi 
hani sıcaktır emmiyordur diye...
medela elektrikli pompa aldığımı yazmıştım daha önce hiç süt sağamıyordum kendisiyle...
eşimden rica ettim bana manuel pompa al diye o da lansinohunkini almış çok memnun kaldım...

lakin bizim bey hiç hoşlanmadı biberondaki anne sütünden geveleyip duruyor ağzında...














tam bir sevgi küpü hep sevilsin hep 
artık her türlü dönüyor yüz üstü sırt üstü karnının üstün 360 derece bile dönebiliyor bu minik adam... 











fotoğraf çekerken poz vermezse olmaz...












bu da dünden bir kare bizden 45 gün büyük m.tarık kankamızla :))
yaşasın kardeşlik pozu...

1 yorum:

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

maşallah eymene... :)