Yaşam Koç'un Olabilirim

5 Ocak 2010 Salı

yine mi grip ?

reklamlarda ''yine mi bamya'' diye bağıran şu minik kız gibi bağırıyorum bende
yine mi grip
üstelik en nezlelisinden 


hapşırmaktan patlamak üzereyim, bebikim içerde hoplayıp duruyor...

2-3 gündür boğaz kaşıntısı yaşıyordum bugün patlak verdi burun akıntısı,hapşırık ve ateş basmalarıyla
hapşırık ama nasıl 10 kere üst üste 
ilaç yerine ne limonlar ne mandalinalar , ıhlamurlar içtim sabahtan beri
bana mısın demiyor

sana diyorum be grip ettin beni garip :))

2 yorum:

Köpürcük dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin..

Dikkat edin kendinize.. Çok geçmiş olsun..

sweetheartela dedi ki...

çok geçmiş olsun.
ne bu grip salgını böyle anlamadım,elimde sürekli mendille gezer oldum bende.
blogumdan hediyeni alabilirsin,günışığı gribe iyi gelir..
hee bi de tavuk suyu çorba :))
bu arada kelime doğrulamayı kapatırsan yorum yazmak daha kolaylaşacak :))