Yaşam Koç'un Olabilirim

17 Aralık 2009 Perşembe

Eymen mi o da ne demek ?




 hamile kaldığımı ilk öğrendiğim zaman isimlere bakıyordum ve bu isme aşık oldum diyebilirim

 eymen : Daha uğurlu, çok talihli, hayırlı, kutlu...
 başından beri çok isim duydum fakat hiç biri içime sinmedi...
 çok dalga geçenler oldu bulduğum isimle
 yok seymen olsun o zaman eymen neymiş 
 heymen ingilizce hey adamım demekmişde miş miş
 değmen benim gamlı yaslı türküsünü söyleyenler
 neler neler... :))


 bu kadar kötü bir isim mi anlamadım gitti...

 

 Eymen diye seviyoruz oğlumuzu bakalım öyle mi kalacak :)

6 yorum:

arzu dedi ki...

s.a. canım benim de en sevdiğim isimler arasındadır "EYMEN" unisex bir isim kızdada var erkekte de ben kızıma "ESLEM" ismini çok istedim ama nasip değilmiş bi dahakine inşaallah :))

İki oğlan Annesi dedi ki...

a.s
sağol canım yorumun için...

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

eymen güzel isim.anlamıda çok güzel.sağlıklı ve hayırlı,uslu bir bebek olur inşallah

yasemin erkaya dedi ki...

benim oğlumun adı da Eymen.yazdığınız bütün espiriler yapıldı.hatta oğlumun lakabı bile var.he man:)boşverin siz onu bunu,eymenle yaşam güzeldir :)

rukiye hancer dedi ki...

ben iki ay önce doğum yaptım ve oğluma eymen talha ismini koyduk ama biz ebcet hesabı ile koyduk bu ismi ve her duyan çok seviyor. kızımız olsaydı zeynep eslin olacaktı ama sonraya kaldı:)

Akblog dedi ki...

güzel isim ;-)