Yaşam Koç'un Olabilirim

17 Ekim 2009 Cumartesi

17+4 Bebikim HİSSETTİR kendini artık

17+2 de doktor kontrolümüze gittik...
Herşey yolunda çok şükür...

Doktor bebikimizin kesin olarak erkek olduğunu söyledi..
İlk başlarda beyefendi sırtını dönmüş yatıyordu biraz çikolata yedim ve yürüdüm ancak dönebildi...

Göbüşüm büyüdükçe büyüyor
Bu hafta mide bulanltıları ve yanması ile yeniden aşermeye başladım sanırım...


Bebikimi hala hissetmiyorum :) Herkes ona tembel diyor ...

Hamilelik bir nevi anneliğe hazırlık kursu gibi bir şey...

Ya bebek birden bire büyüyüp elimize konsaydı ne olurdu hiç düşünemiyorum bile...

Sabır ve tahammülü öğrendiğimiz bu süreci yaşayan herkese Allah kolaylık versin...

Ve bu süreci yaşamak için bekleyen gönüllerede Allah muradını versin...

Vesselam...

Hiç yorum yok: